hifi24 - HFC servis |
Telefony: +420 603 454 436-7 |
Email: hifi@hifi24.cz |
HIFI24, HFC servis
se sídlem Chmelířova 245/5, Praha 9 – Miškovice, 196 00
identifikační číslo: 64903621
vedeného u MÚ Praha-Kbely, pod číslem 03/0905/No ze dne 18.8.2003
Tento reklamační řád prodejce Luboš Kučak HFC servis, se sídlem Chmelířova 245/5, Praha 9, 19600, identifikační číslo: 64903621, registrovaném u MÚ Praha –Kbely pod číslem 03/0905/No ze dne 18.8.2003 (dále jen „prodávající“) upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu nebo v kamenné provozovně.
Ke každému prodávanému zboží obdrží kupující kupní doklad ve formě faktury nebo prodejku za hotové. Na daňovém dokladu je specifikováno zakoupené zboží včetně výrobního čísla produktu (je-li evidováno) nebo provedená služba. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list. Převzetím zboží kupující stvrzuje souhlas se záručními podmínkami prodávajícího.
Zákonná záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců. Je-li předmětem koupě spotřební materiál (baterie, žárovky, apod. ) je obvyklá životnost 6 měsíců a je přesně stanovena výrobcem počtem hodin provozu.
Výjimkou zákonné záruční lhůty může být zboží prodávané se slevou (použité zboží nebo částečně poškozené). Na zkrácení záruční lhůty je kupující řádně upozorněn. U zboží prodávaného se slevou pro vadu se záruční lhůta nevztahuje na vadné části, pro které byla sleva z ceny sjednána.
Kupujícímu doporučujeme, aby zboží při převzetí neprodleně zkontroloval. Zjistí-li kupující vady zboží bezprostředně po jeho dodání je povinen s dopravcem sepsat škodní protokol.
V případě zjištění vady zboží, kupující reklamuje zboží neprodleně u prodávajícího a to buď osobně na prodejně nebo zasláním na adresu prodejce. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží, v případě zboží zasílaného přepravní službou od prvního pokusu o doručení.
Kupující při reklamaci předloží nebo zašle platný doklad o nákupu zboží (nutno prokazatelně doložit nabytí zboží) spolu s co nejpodrobnějším popisem závady - doporučujeme použití REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU (RMA), který naleznete na stránce "Obchodní podmínky" nebo na stránce "Ke stažení".
Reklamaci řeší kupující v místě nákupu zboží. O uplatněné reklamaci je sepsán Reklamační protokol a to ve dvou vyhotoveních, jehož obsahem bude popis závady, termín uplatnění a požadované vyřízení. Reklamace bude ze strany prodávajícího řešena neprodleně, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace u prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
Reklamace nemusí být uznána v těchto případech:
Po vyřízení reklamace obdrží kupující písemné potvrzení o uplatněné reklamaci (obsahu, způsobu vyřízení, provedené opravě a době trvání reklamace, případně odůvodnění neuznané reklamace. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (poštovného), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady.
Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.
O ukončení osobně předané reklamace bude kupující vyrozuměn telefonicky (SMS) nebo emailem. U reklamací zaslaných poštou bude zboží automaticky odesláno zpět na adresu odesílatele (kupujícího) Při osobním výdeji reklamace je kupující povinen prokázat se Reklamačním protokolem a v případě pochybností i platným dokladem totožnosti.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Chmelířova 245/5, Praha 9, 19600, adresa elektronické pošty hifi@hifi24.cz, telefon 603454436-7.
V Praze dne 27.3.2017