Nákupní košík
Žádné přidané položky
Navigation
Zvolte měnu EUR
Kategorie

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

HyperZboží.cz

Všichni výrobci

Dle vládního nařízení je kamenná prodejna uzavřena do odvolání. Umožněno je vyzvednutí předem objednaného zboží, vstup do prodejny pouze jednotlivě.
Objednávky expedujeme bez omezení.
Děkujeme za pochopení.

Reklamační řád

HIFI24, HFC servis
se sídlem Chmelířova 245/5, Praha 9 – Miškovice, 196 00
identifikační číslo: 64903621
vedeného u MÚ Praha-Kbely, pod číslem 03/0905/No ze dne 18.8.2003


Tento reklamační řád prodejce Luboš Kučak HFC servis, se sídlem Chmelířova 245/5, Praha 9, 19600, identifikační číslo: 64903621, registrovaném u MÚ Praha –Kbely pod číslem 03/0905/No ze dne 18.8.2003 (dále jen „prodávající“) upravuje vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu nebo v kamenné provozovně.

Ke každému prodávanému zboží obdrží kupující kupní doklad ve formě faktury nebo prodejku za hotové. Na daňovém dokladu je specifikováno zakoupené zboží včetně výrobního čísla produktu (je-li evidováno) nebo provedená služba. Tento doklad slouží zároveň jako záruční list. Převzetím zboží kupující stvrzuje souhlas se záručními podmínkami prodávajícího.

Zákonná záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců. Je-li předmětem koupě spotřební materiál (baterie, žárovky, apod. ) je obvyklá životnost 6 měsíců a je přesně stanovena výrobcem počtem hodin provozu.

Výjimkou zákonné záruční lhůty může být zboží prodávané se slevou (použité zboží nebo částečně poškozené). Na zkrácení záruční lhůty je kupující řádně upozorněn. U zboží prodávaného se slevou pro vadu se záruční lhůta nevztahuje na vadné části, pro které byla sleva z ceny sjednána.

Kupujícímu doporučujeme, aby zboží při převzetí neprodleně zkontroloval. Zjistí-li kupující vady zboží bezprostředně po jeho dodání je povinen s dopravcem sepsat škodní protokol.

V případě zjištění vady zboží, kupující reklamuje zboží neprodleně u prodávajícího a to buď osobně na prodejně nebo zasláním na adresu prodejce. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží, v případě zboží zasílaného přepravní službou od prvního pokusu o doručení.

Kupující při reklamaci předloží nebo zašle platný doklad o nákupu zboží (nutno prokazatelně doložit nabytí zboží) spolu s co nejpodrobnějším popisem závady - doporučujeme použití REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU (RMA), který naleznete na stránce "Obchodní podmínky" nebo na stránce "Ke stažení".

Reklamaci řeší kupující v místě nákupu zboží. O uplatněné reklamaci je sepsán Reklamační protokol a to ve dvou vyhotoveních, jehož obsahem bude popis závady, termín uplatnění a požadované vyřízení. Reklamace bude ze strany prodávajícího řešena neprodleně, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace u prodávajícího, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

Reklamace nemusí být uznána v těchto případech:

  • jestliže zboží bude použito i přes jeho vadnost
  • v případě mechanického poškození
  • elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje)
  • neodbornou instalací nebo obsluhou
  • používáním zboží v rozporu s doporučením výrobce, v nevhodném prostředí, které svou povahou použití zboží vylučují (nevhodná teplota, prašnost, vlhkost, mechanické vlivy) nebo při nadměrném přetěžování v rozporu se všeobecnými zásadami.

Po vyřízení reklamace obdrží kupující písemné potvrzení o uplatněné reklamaci (obsahu, způsobu vyřízení, provedené opravě a době trvání reklamace, případně odůvodnění neuznané reklamace. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (poštovného), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním oprávněných práv z odpovědnosti za vady.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace.

O ukončení osobně předané reklamace bude kupující vyrozuměn telefonicky (SMS) nebo emailem. U reklamací zaslaných poštou bude zboží automaticky odesláno zpět na adresu odesílatele (kupujícího) Při osobním výdeji reklamace je kupující povinen prokázat se Reklamačním protokolem a v případě pochybností i platným dokladem totožnosti.

Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Chmelířova 245/5, Praha 9, 19600, adresa elektronické pošty hifi@hifi24.cz, telefon 603454436-7.

V Praze dne 27.3.2017

Novinky
Sezónní příplatek GLS
čtvrtek 26. listopadu 2020
Vážení zákazníci, přepravce GLS lehce navýšil cenu za dopravné, z důvodu vytíženosti, do dopravného pro Vás jsme promítli pouze minimální změnu...
Více...
Zdržení doprav
čtvrtek 26. listopadu 2020
Vážení zákazníci počítejte již s mírným zdržením zásilek v dopravách, které jsou nyní dosti vytížené...
Více...
Pro usnadnění nakupování jsme pro vás připravili dopravu Českou poštou nyní již od 1500,-Kč ZDARMA, platí pro "balík na poštu" i pro "balík do ruky"...
Více...
Dočasné navýšení ceny za dobírku
úterý 31. března 2020
Z důvodu bezpečnosti kurýrů a omezení osobního kontaktu došlo ze strany dopravců k dočasnému zvýšení ceny za dobírku, na toto zvýšení ceny jsme museli reagovat i my, zvýšením ceny na 39,-Kč. Doporučujeme využít platbu bankovním převodem nebo platební kartou on-line (oba tyto způsoby platby jsou ZDARMA). Děkujem za pochopení a věříme, že brzy zase budeme moci nabídnout běžnou cenu za platbu dobírkou. Váš tým HFC
Více...
Doprava zdarma od 1500,-Kč
pondělí 13. února 2017
Nově nabízíme na všechny objednávky po celé ČR dopravu od 1500,-Kč ZDARMA
Více...
AKCE kamera Kenwood
úterý 18. října 2016
Kenwood kamera ZDARMA
Více...
Nové tlumící materiály Ground Zero
pondělí 25. dubna 2016
Jako první v ČR nabízíme absolutní novinky v tlumících materiálech od Ground Zero
Více...
Tlumící materiály STP
pátek 15. dubna 2016
Nově v prodeji kompletní sortiment tlumících materiálů STP
Více...